poniedziałek, 31 grudnia 2012

Szczęśliwego Nowego Roku ! :)

Heeeeeej. Będzie to moja dopiero 2 notka przez cały czas istnienia tego bloga ;-)
W związku z tym że dzisiaj mamy Sylwester , życzę Wam aby Rok 2013 był udany, lepszy od 2012, abyście podejmowali w nim mądre decyzje, spełniali swoje marzenia i  cieszyli się życiem , no i oczywiście standardowe życzenia typu, zdrowia , szczęścia , kasy itp , itd. . . 
Ja Nowy Rok prawdopodobnie powitam we Wysowej , chyba że jednak tam nie pojadę xdd
Głupio że zaraz na drugi dzień trzeba wracać do szkoły/pracy ;o

Wczoraj odwiedziła mnie rodzinka i z kuzynami graliśmy między innym w EUROBIZNES (!)


A mój sylwestrowy manicure w stylu "ombre nails" w odcieniach limonki prezentuje sie tak:

Paulaa ;D

2 komentarze:

  1. Sliczne paznokcie i ogolem fajne zdjecia :) Musze poczytac inne posty, bo bardzo fajnie je prowadzisz :)
    Zapraszam do mnie : www.littleworldnessy.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci sie podobają :D Zapraszamy do czytania innych postów, a bloga prowadzimy we trzy ale głównie piszemy tylko Paula i ja (też Paulaa ;D) aczkolwiek ja rzadziej ;)

      Usuń