niedziela, 30 grudnia 2012

Tinychat

Heiii!!! 
Jutro w okolicach godziny 23:00 - 00:00 zrobimy tinychat. Link podamy tutaj :)
Jak chcecie z nami ( ze mną, Olą i jeszcze naszą koleżanką) przywitać Nowy Rok, to wejdźcie na nasz kanał na youtube, lub na bloga w okolicach tych godzin c; 
A tak poza tym to byłam dziś w Nowym Sączu i kupiłam sobie bardzo fajne buty :))) Pokażę Wam je jutro. Jak spędzacie Sylwestra??? Do mnie przychodzi Ola i Sylwia(Cebula),także będzie megaaa :)))) Pewnie nagramy jakiś filmik ;D
Ja ostatnio wogóle nie mogę spać haha. Kładę się późno, a i tak jeszcze co najmniej pół godziny leżę zanim zasnę :/ Dziś wymyśliłam sobie na to sposób. Za chwilę zacznę robić zadanie z polaka ( jeszcze nie zrobiłam ;o ) i na pewno zacznie mi się chcieć bardzo spać ;PPP 
No to do jutra. Może rano coś napiszę :))) W każdym bądź razie mam nadzieję, że do zobaczenia na tiny :***




Paaaa ;*
/P




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz