poniedziałek, 22 października 2012

Ciepła jesień

Na polu jest bardzo pięknie, dookoła kolorowe liście, a do tego wspaniała pogoda.!
Pomimo, że zbliża się już koniec października, na polu słońce i ostatnimi dniami ok. 20 stopni. :)
Wczoraj wieczorem byłam na spacerze z moim pieskiem i Olą ( Bubliną ) haha . to jej drugie przezwisko. W związku z tym, że jej pierwszym przezwiskiem jest jej nazwisko, to go nigdy nie napisałam. Teraz będę pisała zamiast Ola - Bublina, co oznacza Bąbel. Porobiłam kilka zdjęć, które miałam dodać wczoraj przed Kocham cię Polsko, ale od 20:00 nie miałam internetu ;o :( Gdy wczoraj wracałyśmy z tego spaceru i byłyśmy już koło domu Bubliny, to ja zaczęłam sobie tańczyć i jechał jakiś Pan na rowerze i ja przestałam i on powiedział żebym dalej sobie tańczyła haha . i potem jak wracał to powiedział dlaczego już nie tańczymy, czy coś takiego xd Poza tym dzisiaj czekałyśmy po lekcjach na Kaśkę, która jadła obiad i w tym czasie uczyłyśmy Lolę układu :D 

Zdjęcia z soboty, gdy nagrywałyśmy układy :)













Papatkii :* 

/ P
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz