środa, 31 października 2012

Halloween

       Obchodzicie Halloween.? Ja co roku chcę, ale u nas nikt nie chodzi ( chociaż w tym roku moje koleżanki chodziły ) Jak dla mnie to jest to bardzo fajny zwyczaj, ale niestety w Polsce jest za dużo katolików, aby takie obchodzenie tego dnia zostało wprowadzone :/ hmm.... może za rok się udam po domach? haha.  
      Jak ja nie znoszę siostry zakonnej!!! Znowu zabrała nam piłeczkę, ale mamy już kolejną =P . Wpisała nam też uwagi do dziennika i powiedziała, że na następny raz wzywa rodziców do szkoły;o hahaha ... ona sama się z tego śmieje, bo zaraz po tym rozmawiała z moją mamuśką xd. ona jest jakaś nienormalna! co jej do tego co my robimy na przerwach? :| 
     Spóźniłyśmy się dzisiaj na tańce, ale nie dużo, tylko z 5 min, bo autobus się spóźnił i były korki :) Teraz fajnie, cztery dni wolnego!!! cieszę się, że w piątek też mamy wolne, bo w niektórych miejscowościach nieee;>

Nasz filmik, nagrany już jakiś czas temu xd.


Olka zjeżdża - filmik z poniedziałku 

Dzisiaj w autobusie 



/ P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz