Przez ostatnie dni ciągle oglądam filmy, tak więc z racji tego, że u mnie się nic ciekawego nie dzieje, to dzisiejszego posta napiszę właśnie o filmach ( w sumie to podam tytuły i które najbardziej mi się podobały )
Będę dawała przy tytułach serduszka, w zależności od tego jak mi się spodobał :)
- Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów 1,2 ♥♥♥♥
- Piżama Party ♥♥♥♥♥
- Christmas Cupid ♥♥♥♥
- LOL ♥♥♥♥♥
- Projekt X ♥♥♥♥♥
- Dzieciaki z High School Musical ♥♥♥♥
- Elita ♥♥♥♥♥
- Dzieciaki bez granic: wiele hałasu o szkołę ♥♥♥♥
- Bandslam ♥♥♥♥
- Wild Child ♥♥♥♥♥
- Pięć dziewczyn z Teksasu ♥♥♥♥♥
- Angus, stringi i przytulanki ♥♥♥♥
- Czarownice z Salem ♥♥♥
- Bratz ♥♥♥♥
- Dziewczyny z St. Trinian ♥♥♥♥♥
- Dogonić marzenia ♥♥♥♥
- Księga Strachu ♥♥♥♥
- Kopciuszek. W rytmie miłośći ♥♥♥♥♥
- Dziewczyny z drużyny 4 ♥♥♥♥♥
Dużo filmów ma ♥♥♥♥♥ ale nie mogłam inaczej! HAHA. :D
/P
LOL rządzi
OdpowiedzUsuń