piątek, 21 czerwca 2013

HELLO SUMMER ! ;-)

WITAJCIE !
Dzisiaj mamy Pierwszy Dzień Lata 2013 roku  !!!


Mam nadzieję, że tegoroczna letnia pogoda będzie dopisywać, a wakacje będą mega udane, czego i Wam życzę !
Aktualnie u nas w szkole odbywa się konferencja czyli zatwierdzanie wszystkich ocen.
 Od kilku dni generalnie już nic nie robimy na lekcjach . Mamy za to dużo prób tanecznych oraz tych do części artystycznej na zakończenie klasy 3 gimnazjum ;))
Dzisiaj również otrzymaliśmy wyniki gimnazjalnych egzaminów i muszę powiedzieć, że nie jest źle , aczkolwiek zawsze mogło być lepiej. 
Najbardziej jestem zadowolona z podstawowego angielskiego . ; )



A jak wasze oceny na świadectwie ? Będzie pasek ? Ja miałam go tylko przesz klasy 4-6.  Aktualnie mam średnią 4,57 (to chyba moja najwyższa przez całe gimnazjum) :D




/Cat (Paulaa ;D)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz