sobota, 15 czerwca 2013

Miastoo,zakupy , itd.. :-)

Hejooo ! : )
Co tam u Was ?Jak wam mijają ostatnie dni w szkole ? Oceny już wystawione ?
Jak widać niestety  w ostatnim czasie dosyć opuściłyśmy się w pisaniu bloga ;- (.. a raczej może nie mamy tyle czasu. Przez ostatnie trzy dni przebywałyśmy razem większość czasu, bez przerwy... SZKOŁA, PAULA, MIASTO, PAULA, DOM, SKAJPAJ..i tak w kółko. Przeliczając ile spędziłyśmy wczoraj czasu to jest to około 15 godzin. ; oo Nasze wyprawy na miasto spowodowane są tajemną akcją, o której teraz niestety nawet jakbym chciała,to nie mogę napisać, gdyż jest możliwość,że czyta to ktoś z naszej klasy. Każda taka wyprawa kończy się masą filmików, które Paula nieustannie nagrywa -,- Każdego dnia do głowy przychodzą nam nowe, co raz głupsze pomysły . Osiołek uważa, że przydałby się nam jakiś psycholog , a właściwie psychiatra. Wg mnie powinnyśmy iść na 'odwyk' od przebywania w swoim towarzystwie. Od dwóch dni pracujemy nad czymś, co idzie nam bardzo, ale to bardzo bardzo wolno ; [. Teraz nie ma mnie jeszcze w domu, gdyż jestem u kuzynki, a właściwie mój kuzyn Wojtek mnie cały czas pospiesza ;dd  Niestety nie dam rady wstawić żadnej foty , poza tym jak to Osiołek dzisiaj wymyślił ma BWT =Brak weny twórczej .;-( 

Papatkii ! ♥ ; **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz