środa, 12 czerwca 2013

Sennieee : O ..

Witaaajcie ! ;*
Jest już bardzo, bardzo późno , ale postanowiłam napisać posta, gdyż Paula ostatnio nic nie pisze : (  Właśnie skończyłam się uczyć bo jutro dosyć trudny dzień, a mianowicie : sprawdzian z historii, sprawdzian z anglika, poprawa z techniki i pytanina z niemca ; // grr .. mam już dość na dzisiaj, ale trzeba przeżyć jakoś ten jutrzejszy dzień, a właściwie to już dzisiejszy :D hahaa!... na szczęście mam tylko pięć lekcji =) ..i nie będzie Polaka z czego się nie cieszę : ( W szkole mamy małe zamieszanie związane z przedstawieniem na zakończenie gimnazjum , a poza tym wszystko okii. Jak zwykle codziennie się hahamy z dziewczynami nie wiadomo z czego ^^ i ludzie patrzą na nas jak na kretynki , no ale ..oj tam : * Nie wiem co jeszcze napisać..mój mózg już chyba o tej porze nie funkcjonuje xdd 
Doobranooc ! ♥
-,-

 Lusii&Dafficzek ♥♥♥

/S

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz