czwartek, 9 sierpnia 2012

Jutro wyjazd.!!! :-D

Ohh... To już jutro.!!! ;D
Jestem spakowana, podekscytowana i meeega szczęśliwa :)
Jedziemy o 07:20, ale najpierw mama posiedzi trochę u dentysty, potem w Nowym Sączu zrobimy jeszcze zakupy i wyruszymy w dalszą drogę, w ciągu której zjemy coś na szybko w samochodzie xd. 
Po dotarciu do domu w którym będziemy mieszkać, zostawimy rzeczy, wyjdę z pieskiem na spacer i jedziemy do AquaParku.! ^^ hmm... może spotkam Lolę.? 
Pierwsze co mam zamiar zrobić to pójdę przywitać się z moimi ukochanymi animatorkami :] 
To zdjęcia z moimi ulubienicami, które zrobiłam jak byłam tam w lipcu ;P


Veronika 


Viktória ( Kiwi ) 


i Martina ( Mrkva ) ♥ 

Mam też foty z innymi, może dodam innym razem xd
Ok. Być może jutro coś napiszę ;>
♥ Dobrú noc.!  

/ P

1 komentarz:

  1. Fajne miejsce ;)
    Dziękuję za zaproszenie i pozdrawiam ;)
    ksiazki-magiczne-istoty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń