wtorek, 14 sierpnia 2012

Ostatni dzień w Tatralandii

Pomimo tego, że nie było za ładnej pogody, zostaliśmy jeszcze dzisiejszy dzień ;)
Poznałam dwie Kasie ( praktykujące animatorki ) . Jedna z nich jest taka suuper.! 
Rozmawiałam z nią najdłużej ze wszystkich animatorów tam ;D
Padało, a więc animatorzy przyszli do zakrytego basenu. Dwójka z nich była w wodzie ;]
Najpierw Kasia i Ania w wodzie, a Mrkva i Sylwana były w ciuchach i też potem prowadziły, następnie przyszedł Krzysiek,Verunka, oraz Gabo,  i druga Kasia ( ta fajowa ) w wodzie.Po skończonych zabawach pocałowałam, potuliłam się z Vercią i Kasią no i pomknęłam na druga połowę Aqua Gym'u  :* 
A to fotka z mojego wczorajszego pożegnania. Vera trzaska zdjątko, a Aniczka i Sylwana przyszły, gdy było już po zdjęciach ^.^ 

  
Jutro wyjazd, tak więc Branoc.! ;P

/ P

1 komentarz: