piątek, 14 września 2012

Biegi

Hey .
Długo nie pisałam. Jakoś kompletnie nie miałam weny ;/ 
Dzisiaj już mam zapał do pisania, tak że się cieszę :)
W zeszłą niedzielę byłyśmy z dziewczynami na Festiwalu Biegowym Forum Ekonomicznego w Krynicy.
Podawałyśmy batoniki, a inni wodę biegaczom ( biegli 42, lub 43 km.! ;O ) 
My na szczęście biegliśmy tylko ok. 1 km. ^.^  Nie dobiegłam jako ostatnia.! haha. 
Nie jestem dobra z biegów ;D W drodze powrotnej w autobusie wszyscy rzucaliśmy się butelkami xd.
Poza tym, to mamy już dużo nauki, ciągle sprawdziany i kartkówki :(

Jutro pojawi się na naszym kanale NOWY FILMIK !!! 
Jutro także idę z Aleksandrą do miasta, bo muszę sobie kupić nowe skaty ( liczę na to, że nareszcie znajdę jakieś fajne ) ^^
A to fotki z zawodów:



hahahaaa !!!


Chciałam mieć wąąąsy xd




Zrobiłam to zdjęcie, jak wracałyśmy już do chaty :)

/ P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz