środa, 26 września 2012

Sejmiki Ziemskie :D

Elo, elo ! 
W tym tygodniu już za mną sprawdzian z historii i pytanie z niemieckiego :) 
Czeka mnie jeszcze kartkówka z Edukacji dla bezpieczeństwa, techniki, fizyki i pytanie z niemca.
Dzisiaj mieliśmy taką 3 godzinną lekcję w praktyce. Fajnie tylko, że normalnie kończyliśmy dziś lekcje o 13:10 i nikt nas nie poinformował o tym, że mamy siedzieć aż do 14:55 ;o Byłam Cześnikiem i ogólnie wszystko polegało na przekupywaniu, przekonywaniu do swoich racji innych i zbieraniu punktów. Od 7 pkt. w górę była w prezencie gra i ja się załapałam bo akurat miałam 7 pkt xd. Ale grę dostaniemy dopiero w poniedziałek :) No to na tyle, powtórzę sobie jeszcze kilka razy niemiecki i idę spać.

Wąsy <3

haha :D

W autobusie w zeszłą środę 

hahahaa.!!! :P


Dobranocka :)
/ P
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz