piątek, 21 września 2012

Ulubione seriale polskie ;)

Heyy ! Nie miałam pojęcia o czym napisać dzisiejszego posta, a więc piszę o tym, co kocham najbardziej: SERIALE.! Dzisiaj dam Wam listę moich ulubionych, POLSKICH seriali, które niekoniecznie są jeszcze emitowane :) Kiedyś pojawi się na pewno jeszcze notka o zagranicznych serialach ^^

1. Tancerze. Serial o tańcu, aktorstwie, bohaterowie są na studiach, mieszkają w akademiku, są wątki komediowe, miłosne (np. Inga wdaje się w romans z nauczycielem ),  jest też czas na smutek i łzy. Uczniowie zmierzają się z codziennymi problemami zwykłych ludzi i ogólnie to jest mój najukochańszy polski serial, który oglądam kilka razy w roku wszystkie odcinki a i tak mi się nie nudzi :) 



2. 13 posterunek - chyba nikomu nie trzeba mówić co to za serial, wspaniała komedia !!! Gdy byłam mała kochałam oglądać go wraz z rodzicami, tam po raz pierwszy zobaczyłam Agnieszkę Włodarczyk ;> Z ogromną chęcią gdy mi się nudzi i najdzie mnie ochota, włączam sobie go i oglądam. Chociaż pamiętam co będzie w odcinku i wgl to i tak śmieję się na cały głos. haha    



3. Pierwsza miłość - niestety nie oglądałam wszystkich odcinków, zaczęłam oglądać dopiero gdy pojawiła się w nim Agnieszka Włodarczyk ( moja idolka ), czyli ok. 900 odcinka chyba. Starałam się nadrabiać w wakacje i w zeszłym roku oglądnęłam aż 207 odcinków.! ;o Ale na tych nie siedziałam już całymi dniami w domu :D Pomimo, że serial ma już ponad 1500 odcinków, to jak dla mnie nadal jest bardzo ciekawy i emocjonujący ;] 



4. Rodzinka.pl - serial który kochają miliony :) No bo jak można nie lubić Tomka, Kuby i Kacperka.!? xd Teraz zaczął się już 3 sezon, który wyjątkowo bardzo mi się podoba. Lubię Magdę, dziewczynę Tomka. Jak zapewne wiecie i nie trzeba Was uświadamiać jest to serial komediowy, opisujący w bardzo zabawny sposób życie i problemy rodziny Boskich. Tak w ogóle to kolejne 2 odcinki zaczną się już za 5 min .! =P 



5. Aida - również serial komediowy, zaczęłam go oglądać, bo bardzo lubię Sonię i Maję Bohosiewicz, a poza tym czułam, że serial będzie świetny.! i tak też się okazało. Polecaaaaaam.! Duża dawka humoru.!


6. Usta - Usta : wspaniały,przezabawny, a także wzruszający mnie czasem serial.  



7. Prosto w Serce - Uwielbiam Anię Muchę !!! Dlatego zaczęłam to oglądać. Ogólnie serial mi się bardzo podobał, ale był strasznie przewidywalny, od samego początku było wiadome że Monika będzie z Arturem i Konstancja będzie im zawsze stała na przeszkodzie, ale cóż, i tak uwielbiam.! =P



8. Julia - fajny, czasami zaskakuje, nie mogę się doczekać kiedy Julia będzie z Jankiem ! :)



9. Plebania - dużo osób pewnie teraz się dziwi, że oglądałam ten serial :D W sumie to ten serial towarzyszył mi od małego, grała tam Aga Włodarczyk, więc jak ja mogłabym go nie oglądać.!? To nie jest tak jak wszystkim się zdaje, że ten serial to tylko księża i modlitwy. Były ciekawe wątki i miłosne i czasem dramatyczne. Lubiłam ten serial i w sumie chciałabym żeby go przywrócili na antenę :]



10. M jak miłość - ten serial również oglądam od małego, jest u mnie aż na 10 miejscu, ponieważ staje się coraz bardziej nudny ;/ Oglądam go już chyba bardziej z przywiązania, przyzwyczajenia niż z ciekawości :(



11. 1 i 2 sezon Szpilek na Giewoncie - w tych grała Magda Schejbal, po jej odejściu z serialu, 3 sezonu już nie oglądałam, bo jak można kręcić serial bez głównej bohaterki.!? Ale 1 i 2 sezon bardzo mi spodobał, fajna czołówka i oryginalna fabuła, miejsce akcji ( Zakopane ) ^.^  


/ P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz