sobota, 15 września 2012

Miasto i New Filmik!!!

Zacznę od tego, że zapomniałam, iż jest sobota, a więc autobusy nie kursują tak jak od pon do pt. Tak więc źle sprawdziłam rozkład i ok.40 min. spędziłam z Lolą na przystanku czekając na autobus. Ola zapomniała nastawić budzik i ja obudziłam ją sms-em, ale dzięki temu, że źle sprawdziłam, zdążyła na autobus i pojechała z nami :) Gdy czekałyśmy, aż nadjedzie autobus, ja i później też Ola tańczyłyśmy na przystanku. Przyszedł jakiś starszy Pan ( ok. 60 lat miał ) i mówił coś tam, że w 69r. takich dziewczyn jak my nie było, takich ładnych i tak ładnie ubranych, że jak był kiedyś we Wrocławiu to spotkał takie dziewczyny i chciał je zabrać do naszego miasta ;O i mnie przepraszał, że nie ma nic złego na myśli. wgl. WTF.!? Potem powiedział, że ma w domu zęby, okulary i dwie pary aparatu słuchowego. Ale się z niego śmiałyśmy. haha. Wsiadł też do tego samego autobusu co my i jak wysiadał, to powiedział nam "do widzenia piękne" :o . Obeszłyśmy całe miasto w poszukiwaniu skejtów i nie było żadnych w miarę fajnych, a jedne jak mi się bardzo spodobały, to nie było mojego rozmiaru :( Ale w końcu znalazłam jakieś spoko. Pewnie kupię sobie do nich jakieś neonowe sznurówki  xd. Tak poza tym, to spotkałyśmy moją ciocię i byłyśmy na kebabie ^.^ Łoo matko. Ale się rozpisałam ;OOO haha. 
A oto nasz filmik, kolejna Zumba z Tatralandii i fotki z dzisiaj :)





/ P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz