wtorek, 1 stycznia 2013

Sylweeek :))))

No i mamy już 2013 r. :) To mój pierwszy post w New Roku :D Lola złożyła Wam wczoraj życzenia, do których się przyłączam (raczej nie ma sensu aby każda z nas pisała tu życzenia) :PPP Ten Sylwek był megaa! 
Co robiłyśmy ? 

  • Grałyśmy w Eurobusiness 
  • Tańczyłyśmy
  • Śpiewałyśmy
  • Nagrałyśmy teledysk, ale niecały xd
  • Zrobiłyśmy Chubby Bunny :)))
  • Nagrywałyśmy filmiki i robiłyśmy foty
  • Pisałyśmy z Olą na Cebuli fejsie xd
  • Olka pisała z telefonu Cebuli esy do jej znajomych
  • Dziewczyny popisały mi zeszyt do polaka, matmy i anglika c;
  • Grałyśmy w True or True? xd
Olka poszła ode mnie przed 5:00 a ja z Cebulą poszłyśmy spać przed 6:00. Spałam 5 godzin, ale jestem nawet dość wyspana :) Wogóle nie dochodzi do mnie, że jutro idziemy do szkoły ;/// Cudny występ Nati !!! :

No i jeszcze fotki : 













Moja ulubiona fota:










/P 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz