piątek, 4 stycznia 2013

Weekend :DDD

Jejjj... nareszcie weekend! Już we wtorek premiera 14 odcinka "Słodkich kłamstewek"! Ale się cieszę. W środę będzie już po polsku (w sensie napisy)!!! 3B będzie extra!!! haha... Dziś pełen chillout, tak więc albo poczytam książkę, albo obejrzę jakiś film. Polecicie jakiś??? ;))) Popisałam wczoraj z Olą zeszyty Cebuli.haha. zemsta była słodka! :DDD ale zauważyła to po przyjściu do domu. Miałam dziś kartkówkę z matmy, a wczoraj nie było mnie na kółku z j.polskiego, ponieważ byłam u dentysty ^_^ Dzisiaj po co najmniej roku otworzyłam swój kufer w którym trzymam różne pierdoły xd. Prawie się popłakałam ze śmiechu hahaha...!!!   
Jakie to jest świetne!!! Zrobię sobie takie na ścianie za telewizorem :PPP Tylko najpierw muszę iść powywoływać trochę zdjęć c; 



/Paulinkkaaa haha.... nudzi mi się podpisywanie ciągle /P

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz