wtorek, 21 maja 2013

Dreams

Każdy z Nas ma jakieś marzenia. Niektóre są bardziej, a niektóre mniej realne do spełnienia, ale i tak przeważnie wierzymy, że się nam uda. Małe dziewczynki najczęściej marzą o przystojnym księciu na białym koniu. Ja w wieku kilku lat też pewnie o takim marzyłam -,- Z biegiem czasu nasze marzenia i plany na przyszłość ulegają zmianie. Aktualnie priorytetem XXI wieku jest pogoń za pieniądzem i sławą. Wiele ludzi nie ma czasu na marzenia. Na szczęście ja do tej grupy osób nie należę i mam wiele marzeń, którymi się dzisiaj z Wami podzielę. 
Moim największym marzeniem jest zostanie w przyszłości znaną i popularną aktorką ;-) To marzenie jest ze mną już od kilku lat i jak na razie nie zapowiada się, abym zmieniła swoje plany na przyszłość. Mam nadzieję, że mi się kiedyś uda ;]
Kolejnym, ale równie ważnym marzeniem jest spotkanie mojej największej idolki - Agnieszki Włodarczyk. Tak bardzo bardzo bardzo chciałabym Ją już zobaczyć i porozmawiać z Nią! Nie mogę się już doczekać tej chwili ;d
Często wyobrażałam sobie także mój ogromny domek na drzewie. W sumie to może dziwne, ale wciąż bardzo chciałabym go zbudować ;-)))
Dobra.. teraz nierealne marzenia jak u małego dziecka, które wierzy w bajeczki haha. A mianowicie zawsze chciałam być czarownicą/czarodziejką, czarować, latać na miotle, chodzić do szkoły magii, takiej jak np. w serialu "The Worst Witch" ;33 kocham to! ;p
Chciałabym również być syrenką taką jak w H2O wystarczy kropla haha ;d
To chyba tyle moich takich typowo marzeń ;D A jakie są Wasze marzenia? Podzielcie się nimi w komentarzach oraz zadawajcie mi pytania, na które odpowiem jak uzbieram ich trochę ^.^





/P



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz