środa, 22 maja 2013

Nudnoo, zimno i deszczowo :(

Witajcie!
Dzisiejszy dzień w szkole minął mi bardzo szybko, gdyż miałam tylko 5 lekcji i w domu byłam już ok. godz.12,30 :)) Wczoraj byłam pytana z angielskiego - dostałam 5 z odpowiedzi ! uhuhuuu.. w moim przypadku to cud, bo nie jestem za dobra z angielskiego.. i zgłosiłam się do odpowiedzi z Polaka ^^ Paula też się zgłosiła , ale Pani mnie pierwszą zapytała i dostałam +4 , więc w gruncie rzeczy bardzo się cieszę,  bo u  nas trudno o dobrą ocenę z j.polskiegoo : ) Obecnie skończyłam sprzątać w pokoju , a teraz się nudzę słuchając muzyki : * Niestety pogoda nie jest za pięknaa.;-( .i cały dzień mi zimnoo .; oo. Jutro sprawdzian z religii , a nic nie umiem bo nawet nie wiem czego się uczyć ; /, a muszę dostać 5, żeby mieć 5 na koniec roku ; x Jutro w szkole chyba nie będę miała wf-u, ponieważ przychodzi do nas jakaś Pani z liceum i z wolontariatu. Edukacji dla bezpieczeństwa też raczej nie będzie , bo Pan jedzie z piątą klasą na wycieczkę. Nie wiem co jeszcze napisać, więc to już chyba koniec mojej wypowiedzi. ; pp
Papatkii ! : *< 3

/S

1 komentarz: