czwartek, 9 maja 2013

Full Cap 2 + 6000 wyświetleń

Hajkaa... Piszę tak późno, ponieważ zapomniałam napisać wcześniej ;o Gdy miałam w planach stworzyć posta, to zaczęłam tańczyć, potem się trochę uczyłam, aż do teraz. To jest szybki wpis, bo jestem baaardzo śpiąca, a wstanę o 6:00, żeby się jeszcze pouczyć xddd... Wczoraj przyszła mi też druga czapka! jejjjj!!! Wezmę ją na wycieczkę szkolną xd. Poza tym dzisiaj siedziałam w szkole do 16:00 -,- Powodem tego jest to, że mamy lekcje do 13:00, potem przyszłam na obiad do domu i poszłam na kółko filmowe z polaka, ale film był tak nudny, że wszyscy prawie usnęliśmy ;/ Jak Pani wyszła z klasy, to kolega przewinął go, aby się szybciej skończył ;ppp Poprawiłam 1 z Edukacji dla bezpieczeństwa na 5, więc jest suuper, nie było wf-u i przez 2 lekcje tańczyłyśmy z dziewczynami ;-)))) Niestety nasza prezentacja, w sumie to filmik o Warszawie nie działa w szkole -,- Ale mamy beznadziejny sprzęt.... ;/ No trudno, mam nadzieję, że ocenę i tak dostaniemy ;) 
Na koniec chcę Wam podziękować za ponad 6000 wyświetleń bloga.!!! ;333 jaram się ;d Idę myć zęby... i spać ;Dobranoooc ;]



/P
 

1 komentarz:

  1. ooo fuuuuulcap.<3
    no,gratuluje wyświetleń.
    best-frieend.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń