wtorek, 7 maja 2013

Filmik na polaka

Heiiiiiiiiiii <3
Po ok. 7-8 godzinach skończyłam w końcu naszą prezentację w postaci filmiku.! Cieszę się niezmiernie. Znajduję się w niej m.in zdjęcie Dody i piosenka, którą śpiewa moja idolka ;333 Aktualnie moimi planami są zrobienie wielu zadań z anglika oraz kilku z j.polskiego. A tak mi się już nic nie chcee..... ;/ Mam nadzieję że skończę wszystko do 20:40, ponieważ chcę już sobie poleżeć na "M jak miłość" ;))) Poza tym troszeczkę zmienił się nam plan wycieczki - zamiast o 01:00 , wyjeżdżamy o 00:00, nie idziemy np.na cmentarz Powązkowski (jejj!) itd... ale ogólnie jest świetnie! Poza tym, że wracamy do domu już o bodajże 17:00. Ale oj tam... Mam nadzieję, że spotkam kogoś sławnego ;-))))

To jest najohydniejszy sok jaki piłam -,- 



/P




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz