środa, 8 maja 2013

Full Cap

Siemka. Od dłuższego czasu nachodziło mnie na kupno full cap'a, ale zrobiłam to dopiero w tym roku. Miałam niemały problem ze znalezieniem odpowiedniego, ponieważ obwód mojej głowy wynosi 52,5 cm. Większość czapek jest większa, ale w końcu znalazłam dwie pasujące na mnie i tata mi je zamówił. Powinny już przyjść obie, jednak mam dopiero jedną. W sumie stwierdzam że mogłaby być nawet ciut większa xd. Poza tym mam nowe łóżko w pokoju i dzięki temu mam więcej miejsca ;-))) Byłam dzisiaj pytana z anglika i nie ucząc się wogóle dostałam +4. To dobrze, ale jakbym powiedziała 1 słówko miałabym -5 ;/// no trudno. Pani chce żebym wyciągnęła na 5 ;o Postaram się xd. Na jutro muszę się nauczyć na edukację dla bezpieczeństwa, bo muszę poprawić 1. Lool. Nasz nauczyciel, jeżeli ktoś ma 1 z pierwszej pomocy, to chociażby miał same 5 - daje 1 na koniec roku. A większość klasy dostała 1, ponieważ nie było samej pomocy na manekinie, tylko Pan zaczął pytać, a nikt się nie uczył -,- No dobraa... daję fotki, jem obiad i spadam na tańce xd 




/P



3 komentarze: