czwartek, 16 maja 2013

Po wycieczcee : d

Witajcie!
Wczoraj wróciliśmy z wycieczki o godz.20. W Warszawie było w gruncie rzeczy bardzo fajnie, w końcu w stolicy zawsze musi być i jest fajnie :D Jeśli chodzi o nasze warunki mieszkalne to nie było za ciekawie..:/.. spaliśmy w jakimś Schronisku dla Młodzieży, gdzie spaliśmy na podłodze. Chłopaki w jednym pomieszczeniu, a dziewczyny w drugim, to nie było takie straszne ..ale nie było też ciepłej wody, więc to był bardzo duży minus, gdyż trzeba było się myć w zimnej wodzie lub w podgrzewanej przez naszego pana od wf-u :) W łazience był tylko jeden prysznic na 25 osób ; / ale i tak było śmiesznie. W pierwszy dzień zwiedziliśmy Muzeum Powstania Narodowego, sejm, a później poszliśmy do galerii Wilańskiej na obiad. Po przyjeździe do schroniska kąpaliśmy się, a potem graliśmy z naszą polonistką w mafie < 33. W drugi dzień zwiedziliśmy Centrum Nauki Kopernika ( było tam bardzo fajnie) , później Stadion Narodowy , po czym udaliśmy się na obiad na Uniwersytet. Po obiedzie zwiedzaliśmy miasto z przewodnikiem, a następnie udaliśmy się do teatru :))) (przebieraliśmy się w autobusie -.- ) Według mnie teatr był najlepszą atrakcją wycieczki. Bawiłam się znakomicie. W schronisku atmosfera się troszkę popsuła, ale nie będę się na ten temat rozpisywać : ] W ostatni dzień zwiedzaliśmy Polskie Radio, wszyscy byliśmy tak zmęczeni i śpiący, że nie byliśmy w stanie się skoncentrować. Ok godziny 12 wyruszyliśmy do domu. Podróż minęła całkiem przyjemnie. Spałam może jakieś 30 min, gdyż resztę czasu spędziłam na grze w mafie i rozmowie z dzieczynamii : * .  Niestety nie spotkałyśmy żadnej gwiazdy  :C .. nie miałyśmy za bardzo gdzie bo nawet nie byliśmy w Arkadii .; [[ Na wycieczce wymyśliłyśmy z dziewczynami dużo różnych rzeczy, typu "flaming 4EVER "<3  Mówiąc w skrócie wycieczkę zaliczam do udanych - nie liczą się warunki, ale liczy się towarzystwo i atmosfera w którym się przebywa ♥♥♥  Zapewne Paula wstawi jutro masę zdjęć, więc ja dodam tylko kilka. :D  A teraz już idę spać, jestem meeeegaa bardzo śpiąca i marze o tym żeby w końcu się porządnie wyspać we własnym łóżku ;pp
Papaaatkii : ***
 Przygotowanie przed wycieczką : )))))