wtorek, 26 marca 2013

Brak pomysłów

Siemaa. O czym chcielibyście przeczytać posty tematyczne? Lub jakie TAG-i? Ogólnie napiszcie mi jakieś pomysły na posty ;) Proooszę ;* Podajcie również pomysły, co chcecie na 50 obserwatórów bloga ^^ Z góry dziękujęęę. <3 
Jutro na 4 lekcji jest akademia, więc nie mamy sprawdzianu z polaka! jupiii... ale giteees! Niestety mamy sprawdzian z historii, na który się jeszcze nie uczyłam. Sądzę, że Pani jak zwykle go przełoży :))) Poza tym wyszłam dzisiaj ze szkoły po 10:00, bo wychowawczyni nas zwolniła, ponieważ mielibyśmy wolną godzinę i matmę. Tym sposobem nie było matematyki ;DDD Cebula do mnie przyszła i głównie odpowiadałyśmy na pytania na asku:  http://ask.fm/krejzolka313 Ale mi się nic nie chce.... A muszę się pouczyć i zrobić zadania z matmy, których kompletnie nie ogarniam :((( 



/P

2 komentarze:

  1. Hmm, może coś o modzie? Lub muzyce?
    Weszłam tu z obowiąsku, ale bardzo mi sie tu spodobało . ^^
    Powodzenia w pisaniuu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na 50 obserwatorów możesz nagrać jakieś video
    A co do tagów i postów tematycznych to może jakieś inspiracje coś o muzyce :D

    OdpowiedzUsuń