sobota, 9 marca 2013

TAG: 15 dziwnych pytań

1. Czy masz jakieś przezwisko, którego używa tylko Twoja rodzina?
Nie, nie mam takiego. 
2. Czy masz jakieś dziwne nawyki?
Taaak. np. gdy jestem podekscytowana to zacieram ręce xd., zawsze gdy coś mówię to gestykuluję...
3. Czy masz jakieś dziwne fobie?
hmm... Chyba nie.
4. Jaką piosenkę potajemnie uwielbiasz i śpiewasz, kiedy jesteś sam/sama?
Nie mam piosenki, którą potajemnie bym uwielbiała. A śpiewam wszystko ;D
5. Co Cię najbardziej irytuje?
Czekanie na napisy do serialu ;p 
6. Czy masz jakieś nerwowe nawyki?
Myślę, że nie.
7. Po której stronie łóżka śpisz?
Różnie. Czasem po lewej, czasem po prawej, czasem po środku :)))))
8. Jaki był Twój pierwszy pluszak i jakie się nazywał?
Różowy misiu, nie miał imienia. Był po prostu "misiu"
9. Jaki napój zawsze zamawiasz w starbucks?
Żaden, ponieważ nie ma u mnie w mieście Starbucks'a
10. Jaką urodową zasadę wyznajesz, ale właściwie nigdy się do niej nie stosujesz?
Nie wyznaję żadnej urodowej zasady ^^
11. W którą stronę odwracasz twarz podczas prysznica?
em... w lewo c;
12. Masz jakieś dziwne zdolności fizyczne?
Umiem czarować ;ppp haha. nie mam.
13. Jakie niezdrowe jedzenie uwielbiasz i jesz je pomimo wszystko?
Kocham wszystkie fast food'y ♥ ♥ ♥ 
14. Czy masz swoje ulubione powiedzenie/wyrażenie, które wciąż powtarzasz?
Ulubionego nie mam. Często mówię słowa takie jak: no to, a więc, iż itp.
15. W czym śpisz?
W koszuli nocnej ;D


/P

2 komentarze:

  1. fajne odpowiedzi , szczególnie to zacieranie rąk xd
    zapraszam,
    luckymemory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu nie ma postów?

    OdpowiedzUsuń