czwartek, 28 marca 2013

Międzynarodowy Dzień Teatru!

Witam Was w piękny, słoneczny poranek :)))
Wczoraj obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Teatru! Kocham aktorstwo ♥ To nieodłączna część mojego życia od kilku lat. Niestety w naszym Centrum Kultury kółko teatralne to całkowita porażka! ;/// Na szczęście za rok idę do Liceum, gdzie mam zamiar uczęszczać na zajęcia teatralne :)) Wystawiają ciekawe przedstawienia i zajmują niezłe miejsca w konkursach, co mnie bardzo cieszy ^^ Kocham tą tremę, te emocje, gdy podnosi się kurtyna, muszę wyjść na scenę, a w mojej głowie jest całkowita pustka :))) Zostanie aktorką i pójście na studia w tym kierunku, to jedno w moich największych marzeń, które mam nadzieję, że się spełnią. 
Poza tym chcę Wam życzyć Wesołych Świąt Wielkanocnych, smacznego jajka i mokrego Śmigusa Dyngusa w postaci bitwy na śnieżki :PPP








/P


6 komentarzy:

  1. zaobserwowałam licze na rewanż .
    because-polish-girls-are-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. to ostatnie śliczne zdjęcie :)
    i fajny blog wgl :D
    http://dominikay-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie przepadam za teatrem, może dlatego, że na razie nie widziałam jakiegoś "super" spektaklu..;]
    Dziękuję i równiez życzę weołych świąt.:>

    OdpowiedzUsuń
  4. CZęsto jeżdze do teatru choć mnie on zbytnio nie interesuje i choc mam daleko i dzis sie nawet wybieram z rodzicami
    PIS JOŁ

    http://mojmozg13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodkie krulaski na pierwszym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. króliczki *-* nie wiedziałam że wczoraj był ten dzień : / super blog obserwuje :3

    OdpowiedzUsuń