piątek, 22 marca 2013

Piękna zima tej wiosny ...

Przepraszam! Ostatnio nie piszę codziennie, tak jak pisałam wcześniej ;/// Tak jakoś wychodziło. Obiecuję poprawę! :)))) Poza tym właśnie skończyła się rodzinka.pl i za chwilę pójdę spać, ponieważ jestem zmęczona. Co tam u Was??? U mnie ok. Poza tym, że za oknem ponownie zamiast zbliżającej się wiosny widzę mnóstwo śniegu ;/ Jutro może wgram ten filmik z lekcji, o ile mi na to blogger pozwoli xddd. Za niedługo może zrobię post o moim pokoju. Chcecie? ^_^ Dodatkowo pracujemy nad układami tanecznymi na konkurs, ale nagramy także filmik na youtube, gdy już skończymy :) Wczoraj były dni otwarte we wszystkich szkołach w moim mieście i najpierw byłam z całą klasą na górce i ja, Cebula + wszyscy chłopcy zgubiliśmy się haha. Nie mogliśmy wyjść z tej szkoły, potem dziewczyny przyszły z odsieczą, ale ponownie nie potrafiliśmy się wydostać na zewnątrz ;oooo Później kierowca autobusu prawie odjechał bez naszej koleżanki. Postawiła ona nogę na schodek autobusu, a on zaczął odjeżdżać, ale udało jej się wejść hahahaa.... Fajny był dzień ;]
To chyba na tyle. Jutro coś napiszę :))))) Papatkii;***




/P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz