niedziela, 24 marca 2013

Oreo, Oreo, Oreo . . .

Hejkaa. Jak Wam mija niedziela? Mi dobrze. Za chwilę zacznę pisać opowiadanie na j.polski :))) Poza tym od wczoraj mam nowy ulubiony sok, a dzisiaj pierwszy raz w życiu jadłam oreo. W sumie to bardzo dobre ciastka, jednakże są prawie takie same jak np.Hity c; Jutro mamy rekolekcje, więc w szkole mam tylko 3 lekcje: matma, j.polski i historia, a we wtorek: j.polski, matma i j.angielski ^^ Mam nadzieję, że nie będą dawali dużo zadań domowych. Ponadto moja koleżanka z klasy wymyśliła, że mamy jakieś spotkanie z biskupem dzisiaj ;oo Zrobiło się zamieszanie i wszyscy pisali czy to prawda itp. Jednakże ja uważam że żadnego spotkanie nie było, bo wcześniej byśmy o tym wiedzieli, a nawet siostra zakonna nie wiedziała czy mamy iść ;ooo Nikt i tak by nie zdążył dojechać/dojść w jakieś 20 min. Lool. 
Powiem Wam jeszcze, że znalazłam wczoraj mój ukochany serial "The worst witch", który oglądałam będąc dzieckiem. Ale się ucieszyłam, gdy po wielu latach poszukiwań, znalazłam go na chomiku xddd. Moja radość nie miała końca haha. Niestety mogę go oglądać tylko 10:03 min, ponieważ nie mam wystarczająco GB, żeby go pobrać. Kiedyś sobie wykupię więcej transferu :)))))
Chcę jeszcze podziękować Wam za ponad 4000 wejść na bloga ;] Może za niedługo zrobimy jakiś konkurs, albo coś. Jakieś propozycje??? ^^ 
Na tym kończę mojego posta, idę robić zadania ;DDD




/P

4 komentarze:

  1. Hej. ; )
    Obserwujemy sie ?
    http://nothing-is-beautiful.blogspot.com/

    P.S Kocham Oreo !
    O czym bd pisała opowiadanie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam napisać krótkie, żartobliwe opowiadanie o wydarzaniu z ubiegłego tygodnia. Opiszę jak się zgubiłam na dniu otwartym w liceum ;ppp

      Usuń
  2. wow, ale masz oglądalność :) Gratuluję.
    Ja tylko raz jadłam ciasteczka oreo, i tak jak mówisz nic nadzwyczajnego smakują jak hity. A cena o wiele wyższa.
    Ja jutro to wo ogóle mam luźne lekcje bo z racji tego, że są rekolekcje mam tylko fize(sprawdzian) wf ( na którym nie ćwiczę) i infe (rozszerzenie, ale i tak nic na niej nie robię)

    Pozdrawiam,
    Angelika z http://postcards-sentences.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń