poniedziałek, 18 marca 2013

Szkoła :)

Hallloł!
Pani od polaka wraca dopiero jutro, ale już muszę na jutro napisać rozprawkę. Oddała też zeszyty, więc muszę zrobić 2 zadania :((( Nie chce mi się!!! Poza tym mieliśmy egzamin do bierzmowania i zdałam na -5, więc jest dobrze ;D To nie fair, bo te osoby, które należą do Caritasu, są maryjkami, ministrantami nie były pytane, tylko od razu dostały 5 ;o Ale oj tamm... i tak się cieszę c; W szkole nagrałyśmy filmiki, które zmontowałam i chciałam dodać, ale coś dziś mi nie za dobrze działa blogspot. Nie chce się załadować :((( No cóż...  może jutro się uda :)





/P




2 komentarze:

  1. weź..jaka Ty jesteś brzydka! Mi by było wstyd dodawać takie zdjęcia.. Popatrz na siebie, włosy masz jak siano, całe zaniedbane.. do tego ta twarz ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty nie jesteś lepsza. Uważam się za ładną osobę i nikt tego nie zmieni ;DD A włosy mam cudowne :****** Pozdrowienia c;

      Usuń