poniedziałek, 25 lutego 2013

Bla Bla Bla...

Aloha! 
Dzisiaj miałam małe problemy z wgraniem zdjęć na kompa ;/ 
Poza tym miałyśmy mieć próbę taneczną w szkole na ósmej lekcji, ale nie udało się zwolnić z kółka z angielskiego dwóch dziewczyn i próba się nie odbyła :((( Za to jutro będziemy zwolnione z trzeciej lekcji ;D
Ale mi się nic nie chce... Pani mi przypomniała, że jutro mamy kartkówkę z anglika z 80 słówek + odmiana ich w dwóch czasach :/ Do tego kartkówka z niemca i matmy. Może być też niezapowiedziana z chemii. Grr... A co tam u Was? ^_^   


Ola z rysunkiem naszego kolegi ;)

Nasze wspólne wspomnienia/marzenia

;))))))))))

Na koniec mam dla Was tematy wtorkowych postów:
- Młodzi Polacy
- Warszawa
- Ulubione jedzenie
- Najlepszy dzień mojego życia
- Co muszą mieć blogi innych ludzi, żeby mi się podobały
- O mojej miłości: bransoletkach
- O Dafficzku (moim psie)
- Moje ulubione filmiki taneczne



/P

1 komentarz:

  1. no ja też jestem zawalona w tym tygodniu kartkówkami i sprawdzianami do tego jeszcze egzaminy próbne ;//

    http://przyjazn-milosc-zaufanie.blogspot.com/
    http://beautiful-end-of-everything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń