czwartek, 28 lutego 2013

Uważaj złotko, bo wpadniesz w błotko

Ahoj! 
hahaa. Jak byłyśmy z Cebulą na spacerze z pieskiem to ona się wywróciła i jest cała w błocie! hahaa.... ale to było śmieszne!!! Teraz siedzimy u mnie i porobiłyśmy sobie zdjęcia, które za moment wstawię ;))) Poza tym miałyśmy dzisiaj próbę taneczną i w związku z tym nie było nas na j.niemieckim ;DD Śmiesznie było, bo Pani dalej robiła próbę, a my nie chciałyśmy się spóźnić na kółko z polaka i my: "no proszę Pani...." A ona nie wiedziała wogóle o co caman. Potem my wielka radocha i lecimy niczym strusie na j.polski hahhahaa. omggg. Na kółku było magicznie, cudownie, megaaa!!! Ale się jarałyśmy wszystkim c; Jezuu...nasza polonistka ma takie zarąbiste pomysły odnośnie filmiku, który mamy nagrać ^_^ ojejjjj *___* jaramy się nią. Robiłyśmy wszystko, żeby jak najdłużej siedzieć w klasie B)  ok. Nie będę się dalej rozpisywać xd. Wstawiam Wam fotki i spadam ;p




Opluta piciem Cebulinka. Nie moja wina że mi nie daje się napić ! ;p

/P

1 komentarz:

  1. Ja to bym chyba do sufitu skakała jakby mnie ktoś z niemieckiego zwolnił xd :p

    OdpowiedzUsuń