wtorek, 12 lutego 2013

Dyskoteka

Aloooha! Tu Hawajka :D
Jestem padnięta. Wytańczyłam się za wszystkie czasy. Zostałam nawet wybrana królową balu!!! :))))))) Nauczycielom się spodobało to, jak tańczyłyśmy i polonistka nam powiedziała, żebyśmy tańczyły na akademiach, a jak ją poprosiłyśmy, żeby z nami zatańczyła, to odmówiła, bo powiedziała że za dobrze dancujemy ;( haha. ale z innymi tańczyła xd. Rozwalało mnie to jak się na nas patrzyli ;o My nic niezwykłego nie robiłyśmy ;p Oglądam teraz M jak miłość i wstaję o 6:00 aby zrobić zadania ;D Idę poleżeć bo nie mam na nic siły. Dobranoc ;*****





/P




2 komentarze:

  1. Widzę że udany dzień :D

    Zapraszam do siebie :
    http://holidaylovezp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Supeer impreza.
    Tu zima śnieg i lód a tu taka śliczna dziewczyna i hawajska kreacja
    :)

    OdpowiedzUsuń