wtorek, 26 lutego 2013

Młodzi Polacy


Profesor Lech Falandysz powiedział kiedyś, że młody Polak jest patriotą nie gorszym od tych, co ginęli w powstaniach. Postanowiłam wyrazić swoją opinię na ten temat. 

Otóż ja nie zgadzam się z opinią profesora Lecha Falandysza. Przedstawię Wam teraz moje zdanie. 
Zacznę od tego, że duża część młodzieży nie ma wielkich chęci do nauki, kształcenia się. Dużo młodych ludzi po skończeniu szkoły wyjeżdża za granicę w pogoni za pracą i pieniędzmi, nie zważając na swój ojczysty kraj, do którego często już nie wraca.
Wydaje mi się, że mało kto teraz widzi zalety swojego kraju. Młodzież często dostrzega same wady, a w innych miejscach na ziemi same pozytywy, przez co wyjeżdżają. 
Jestem pewna, że w dzisiejszych czasach mało kto jest w stanie się poświęcić dla Ojczyzny, lub drugiego człowieka. W przypadku np. kradzieży, napadu większość przechodzi obojętnie i niezwraca większej uwagi na to co się wokół niego dzieje. Dawniej osoba będąca światkiem takiego zdarzenia, popędziła by na ratunek.
Jestem przekonana, że., że teraz większość młodych ludzi nie wie nic o swoim państwie, historii i wydarzeniach które miały kiedyś miejsce.Młodzież żyjąca w czasach powstań przede wszystkim wiedziała do czego dąży i miała swoje priorytety , czego niestety brakuje w dzisiejszym  świecie.  

Moim zdaniem młody Polak jest patriotą gorszym od tych, co ginęli w powstaniach. 
Wyraźcie swoje zdanie na ten temat w komentarzu :)))

Żeby nie był to taki nudny post, wstawiam zdjęcie z neta ; p 



/P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz