niedziela, 3 lutego 2013

Filmy part 2 :D

Hejooooł. :D
Notka będzie o 2 części filmów które w ostatnim czasie miałam przyjemność oglądnąć :)
Pierwsza część to post z 29 sierpnia, zawierający tytuły filmów które oglądnęłam przez czas wakacji a teraz będą te od września do dnia dzisiejszego :) Przy tych filmach które polecam będę dawać serduszka ♥.


  • Sala samobójców (To już pewnie każdy widział , ale co mi tam)
  • TED 
  • Saga Zmierzch: Przed Świtem Część 2 
  • Step Up 4 Revolution
  • YUMA 
  • Trzynastka (Thirteen)
  • Wszystko, co kocham
  • Milion dolarów
  • Jeden dzień (One Day)
  • Czarny łabędź (Black Swan)
  • Blue Lagoon: The Awakening
  • Fame
W moich zakładkach od miesięcy mam jeszcze pozapisywane filmy takie jak: Kochaj i tańcz , 8 Mila , Burleska , Gra w wisielca , Szaleństwa młodości , 21 Jump Street , Wciąż ją kocham , Blue Crush . . . ale jakoś nie mam weny żeby je oglądnąć i znajduje sobie nowe :)

Teraz z niecierpliwością czekam na premierę (8 lutego!) 
NIEULOTNYCH *_*

Niestety od  jakiegoś czasu nie działa kinomaniak :(  A to na nim zawsze oglądałam filmy bo były bez limitu . Teraz 90% filmów które chce oglądnąć to albo w ogóle się nie włączą albo wyłączają się po kilkudziesięciu minutach bo jest limit albo trzeba aktywować konto :(:(:( 

I nie mam gdzie oglądać mojego hiszpańskiego serialu EL BARCO , mam nadzieję że znajdę go na jakiejś innej stronie :(
A wy gdzie najczęściej oglądacie filmy ? ;p 
Uciekam pisać dedykację na j. polski :( :*

Papatki :*  /   Paulaa (Cat) ;D

2 komentarze:

  1. Byłam na "wszystko co kocham " w kinie i bardzo mi się spodobał ;)
    chyba czas obejrzeć step up :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że jestem aż tak zacofana! Połowy z tych filmów nawet nazw nie słyszałam :D Czas przestać oglądać japońskie i koreańskie seriale i zacząć oglądać to co normalni ludzie... nieeeeee. Nawiasem mówiąc słodki wygląd bloga. Podoba mi się.
    Zapraszam do mnie http://muzyka-wg-nas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń