wtorek, 19 lutego 2013

Water Marble Nails



Heloooooooooooł!



Dzisiaj odkryłam że kilka lakierów w zbiorze  mojej mamy , w miarę dobrze rozpuszczają się w wodzie i postanowiłam zrobić paznokcie w stylu „Water Marble Nails”. Nie wyszło mi może tak idealnie jak to można zobaczyć na filmikach/fotkach w necie ale na pewno lepiej niż gdy próbowałam za pierwszym razem ; ))

Trochę dużo z tym cackania i roboty , ale jeżeli macie czas i ochotę to polecam :D

Moje prezentują się mniej więcej tak (fota troche słabo wyraźna ale mój aparat nie potrafi robić dobrych zdjęć z bliska ;o):





Uciekam robić zadania i popijać soczek z witaminami walcząc przy tym z przeziębieniem i okropnym katarem ; (

PS znacie jakieś sprawdzone domowe sposoby na katar/bolące gardło/kaszel ???

/ Paulaa ;D (Cat)

2 komentarze:

  1. jak na katar to herbata z miodem i czosnkiem.
    zawsze się sprawdza , chociaż jest ochydne -.-
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń