niedziela, 17 lutego 2013

Dzień z OSBACELLO ♥

Witajciee ! To jest mój pieerwszy post.. i nie wiem za bardzo co pisać dlatego opiszę swój wczorajszy dzień ;D. a więc.. pojechałam na spotkanie do bierzmowania. Oczywiście spóźniłyśmy się razem Osłem i Olą :d Już pod koniec spotkania zaczęłyśmy się "jarać" naszą polonistką. Dziewczynyy odproowadziły mnie pod dom siostry zakonnej bo było spotkanie z caritasu  mając nadzieję że spotkają Paniąą...ale się nie udałoo : ( : D .  Byłooo świetniee ! xD Była część naszej klasy i rozmawialiśmyy z Panią o wycieczce. Czułam się trochę dziwnie bo Pani opowiadała rzeczy, o których pisałam z Paulą ( Osiołkiem) jak były w New Sączu w piątek.: p. Jak już wszyscy wyszli rozmawiałam jeszcze z Panią m.in na temat Paulii  xDD.. potem poszłam  do koleżanki robić projekt a potem do Paulii ! : D Oczywiście jak tylko weszłam zaczęłyśmyy się jarać jak  jakieś nienormalne ;], no i skompromitowałam się na oczach taty Osłaa. -,-. No ale cóż.. Opowiedziałam jej wszystko co działo się na Caritasie i obmyśliłyśmy plan jak wkręcić Paulee na wycieczkee ;p , . Później poszłyśmy razem z Olą i Lolą na kręgle. xD było zacniee : *. . i to już chyba koniec mojej opowieści . Papaa ♥
/S

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz