czwartek, 21 lutego 2013

Wszyscy chorzy

Co za masakra! Wszyscy są albo chorzy, albo przeziębieni ;o Ja w niedzielę już myślałam, że mnie rozłoży, bo kości mnie bolały, ale udało mi się przezwyciężyć przeziębienie. Natomiast Olka jest chora, nasze trzy nauczycielki też, wszyscy mają katar i kaszlą. :((( Poza tym ostatnio zaczęłyśmy z dziewczynami coraz częściej rozmawiać na skype'ie. haha. Gadamy codziennie po kilka godzin ;ooo oj tamm.... Jutro mam tylko jedną lekcje, bo potem idę z Cebulą na ogłoszenie wyników konkursu (nie brałam w nim udziału, ale miało iść kilka osób ze szkoły, więc się zgłosiłam xd). Wcinam chipsy i jaram się, że nadal nie mamy zadań domowych haha. W szkole siostra zakonna powiedziała mi: "A ty co się tak ubrałaś na różowo jak Doda?" ja jej na to: "A bo ja lubię Dodę" A ona: "To ty już nie masz kogo lubić tylko Dode?" a ja na to że tak. Potem mówiła coś o jej IQ że ma niskie a ja na to, że najwyższe w kraju. Mówiła jeszcze o jej piersiach i pupie. Ja powiedziałam jej, że chciałabym się ubierać tak jak Doda, bo mi się to podoba, a wtedy siostra złożyła ręce i mówiła coś w stylu: "Rany boskie" haha. lool. 


Mój nowy zakup xd.


/P

2 komentarze: