Cześć kochani!
Dziś daję Wam post o moich ulubionych serialach zagranicznych :)
1. "Słodkie Kłamstewka" to najlepszy serial 4ever! Opowiada o czterech przyjaciółkach: Emily, Arii, Spencer i Hannie (w takiej kolejności są na zdjęciu), które po zaginięciu ich przyjaciółki Alison tracą ze sobą kontakt. Po latach jednak znajduje się ciało Ali. Dziewczyny zaczynają dostawać sms-y od tajemniczego/tajemniczej -A. W nich zawarte są ich sekrety o których wiedziała tylko martwa Alison DiLaurentis ...... :) Dziewczyny ponownie się ze sobą zaprzyjaźniają i rozwiązują zagadki, żyją w strachu... POLECAM WSZYSTKIM! CUDO! ;d
2. "Szkoła złamanych serc" jest o młodzieży chodzącej do liceum, pierwszych miłościach, przyjaźniach, szkole, pasjach. Gdy był emitowany w wakacje zawsze go oglądałam i dziwnie mi je spędzać bez siedzenia o 10:00 przed telewizorem ;/ Chętnie ponownie bym go sobie obejrzała :)
3. "Na wysokiej fali" również emitowany w wakacje. Zastępował mi "Heart break high", ale obejrzałam wszystkie odcinki z TVP1 i zaczęły się powtarzać ;/ Serial opowiada o grupie młodzieży, która razem mieszka, surfuje i chodzi do szkoły. Na koniec roku 2 osoby - dziewczyna oraz chłopak wygrywają zmagania o główną wygraną, czyli trzyletni kontrakt ^_^
4. "Tajemnice Domu Anubisa". Akcja rozgrywa się w domu Anubisa, gdzie mieszkają uczniowie liceum. Nina ("wybrana") wraz z przyjaciółmi musi spełnić swoje zadanie, uratować zarówno swoje życie, jak i jej bliskich. Uczniowie muszą rozwiązać wiele zagadek, przy czym przeżywają bardzo niebezpieczne przygody c;
5. "iCarly" to świetny serial! Trójka przyjaciół kręci swój własny internetowy program. Jest on bardzo śmieszny, dzięki czemu oglądają go miliony :] Poza tym wiodą w miarę normalne życie nastolatków.
http://www.icarly.com/
Poza tym lubię wszystkie (lub większość) seriali disney'a, tych co są emitowane na Nickelodeon itp. :)))
PS. W któryś dzień dodam post tylko o serialu "PLL" ;DDD
/P
Także lubię niektóre z tych seriali ;)
OdpowiedzUsuńNiektóre z tych seriali oglądałam w tamtym roku ;) Heh...
OdpowiedzUsuń+ zapraszam ;* http://shineeopowiadanie.blogspot.com/
całkiem sympatyczny blog : )
OdpowiedzUsuńhttp://kraina-psychopatow.blogspot.com/
zapraszam do mnie
Moim zdaniem to najlepszym serialem jest ,,Tajemnice Domu Anubisa'' kocham to :-), ale też fajne jest ,,Hotel 13'' też na nickelodeon. :-)
OdpowiedzUsuńZapraszam na mój blog tam też mam o tym :-)