środa, 10 kwietnia 2013

Favourite food

Dzisiaj powinien być o ulubionym jedzeniu, jednakże taki post jest już na blogu. W takim razie napiszę o ulubionych słodyczach.
To jest dla mnie bardzo trudne, ponieważ nie mam takich, które lubię najbardziej. Raz nachodzi mnie na ciastka, raz na chipsy. W takim razie je pogrupuję ;))


Chipsy - moje ulubione to:

1)Lays solone 
2)Cheetos serowe 
3)Cheetos pizza
Ale ogólnie jem prawie wszystkie ;ppp


Batoniki:

1)3Bit
2)Mars
3)Princessa mleczna, kokosowa 
4)Grzesiek toffi
Ehh.. o wielu zapomniałam haha


Ciastka:

1)Oreo i Hity
Chciałam wypisać większość, ale niestety nie pamiętam ich nazw :(((


Żelki - jem wszystkie, ale muszą być kwaśne ;ddd



Lody - moje ulubione smaki:

1)Czekoladowy
2)Krówka
3)Śmietankowy 
Z lodów na patyku najbardziej kocham ZAPPY, chociaż już od baaardzo dawna ich nie jadłam, bo ich u mnie nie ma ;//



 Fotka z naszej próby do dzisiejszego konkursu ;)))
Wszystko poszło zgodnie z planem, ale nie było żadnych miejsc. Jednakże gdy wychodziłyśmy na scenę po puchar i dyplom, to niektórzy powiedzieli, że byłyśmy najlepsze <3 ojejj.. ale gitesss. ;)
Mamy nagranie z konkursu, ale nie wiem czy dam na youtube to, czy nagramy jeszcze raz ;d 

/P


1 komentarz:

  1. Mam tak samo jak ty z żelkami. Nie lubie zwykłych bo mnie od nich mdli o.O

    OdpowiedzUsuń