czwartek, 11 kwietnia 2013

Best friends

Dzisiaj powinien być post o moim ulubionym miejscu, ale ja takiego nie posiadam (chyba że mój pokój xd) W związku z tym przechodzę do kolejnego tematu. Moimi kumpelami są :

Cebulka - znam ją dopiero od września, ale uwielbiam ją :)))) Widzimy się w szkole pół dnia, a następne pół rozmawiamy na skypie ;o Jaka jest? Jest świrnięta, w jakiś sposób podobna do mnie ; ) Ma trochę inny pogląd na świat, ale oj tamm.. haha. Poza tym jej manią jest pytanie się czy ma dobrze ułożoną fryzurę, czego nie znoszę ;p Miło się z Nią spędza czas i zawsze jest zabawnie ;)




Ola - znamy się od zerówki (hmm..to już prawie 10 lat ;o) Nie wiem co napisać... Jest rąbnięta, rozumie mnie,  mamy dużo wspólnych wspomnień iii.... no nie wiemm... haha. Tak jak ja - nie maluje się, lubi tańczyć i chodzić ze mną do sklepu tylko po to, aby przeglądać gazety ;ddd 




Lola - najbardziej normalna i spokojna z nas czterech. Od lat siedzi ze mną w ławce i Pani od historii do tej pory nie może nas odróżnić ;ooo (Uczy nas gdzieś od 5-6 kl.) W sumie, to znam ją od malutkiego i ... i nie wiem co napisać haha ;o Lubi misie i 1D ;-)


C3SR <3 

A na koniec fotka ze wczorajszego konkursu ;-)



/P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz