czwartek, 18 kwietnia 2013

Nudy xDDD

Helloooo ! :ddd
Dzisiejszy dzień całkiem spoko, na szczęście nie było sprawdzianu z historii ! uff .:) Pani od Polaka powiedziała, że mamy już zarezerwowane bilety do warszawskiego teatru na sztukę "May day", co prawda oglądałam już to przedstawienie w teatrze Bagatela w Krk. , ale mimo wszystkoo bardzooo  się cieszę na samą myśl o wycieczcee. Na kółku z fizykii jak zwykle śmiałam się z Osłem jak nienormalna .. lepiej nie mówić  z czego -,- :DD  Idąc sb ze sql w kierunku przystanku spotkało mnie i Olę coś bardzoo miłego - oczywiście nie obeszło się bez jarania! ;pp  Nie wiem co jeszcze napisać, a poza tym już bardzooo, bardzoo późno więc czas pójść SPAĆ ! : ))) 
Dooobranoooc !! 

                               Fotka z niedzieli - kruk i sowa :D

 
*-*        -Ej no Cebula , bo ja chcę kogoś tym walnąć .. tak BUUUMM ! :d 
                                        

2 komentarze:

  1. Hah, no no my pisaliśmy z historii, dzień przed znalazłam taki sam sprawdzian z neta a głupia ja nie spisałam sobie odpowiedzi. Więc nic nie napisałam i poprawię na 6 !! :D
    Widze ze sie swietnie bawilas xD
    best-frieend.blogspot.com | zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nam niestety nie daje z netaa ; /
    Takk było megaa ! :DD

    OdpowiedzUsuń