piątek, 19 kwietnia 2013

Deska, czyli wielkie BUUM na ziemie ! : ddd

Witaaajciee ! : *
Dzisiaj w sql było całkiem okeyy. Na pierwszej lekcji mnie nie było bo zaspałam, potem pisaliśmy sprawdzian z geografii ..wspólnymi siłami :D Na fizyce jak zwykle trudno było mi się skupić na tym co robiliśmy  - zawdzięczam to Osiołkowi -,- i jego móżdżkowi : dd Reszta lekcji upłynęła w miarę szybkoo i na szczęście Pani z polaka dzisiaj nie pytała : |. Po lekcjach pojechałyśmy z Paulą i Olą na miasto w celu kupienia dla mnie deski.Potem dziewczyny jeździły pod szkołą, a ja usiłowałam "oswoić" się z deską : DD, .. oczywiście nie obeszło się bez pierwszej glebyy . : ppp... mój upadek w pewnym sensie był artystyczny ..haha xDDD dziewczyny miały niezły ubaw ! . Około 18 poszłyśmy na przystanek i pojechałam do domkuu. Teraz idę spać, bo jestem megaa bardzoo śpiąca i niewyspana. ;/ 
 Dobraaanooc ! : * ♥



               Z Osiołkieem i Oląąą : *<3

/S

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz