środa, 24 kwietnia 2013

Egzaminy, egzaminy, egzaminy ...

Jutro już ostatni dzień testów! Nie posły mi one niestety najlepiej : ( Co prawda nie ma nie wiadomo jak wielkiej tragedii, jednakże nie jest też specjalnie dobrze :/ Jak na razie najgorsza była matma, ale obawiam się, że angielski będzie jeszcze gorszy. Oj tam... damy radę, co ma być to będzie! :)))))) Dzisiaj był w komisji jakiś Pan z innej sql i on się tak zapatrzył w jeden punkt i ja się zaczęłam uśmiechać i zauważyłam, że wszyscy pilnujący nauczyciele się na mnie patrzą i się śmieją hahaha... Ale ja ogólnie się często uśmiechałam na egzaminach ;ooo lol. Pasuje się poedukować anglika na jutro, ale najpierw skończę jeść ;pppp 
A Wam jak do tej pory poszły testy? Według Was były trudne czy łatwe? :)))




Rysunek mojej siostry ;pp

/P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz