niedziela, 14 kwietnia 2013

Favourite movie

Przepraszam, że wczoraj nie było posta, ale rano byłam w mieście, potem robiłam zadania, poszłam do kościoła, wróciłam po 21:00 i już nie włączałam kompa ;)

Dzisiaj trudny dla mnie temat, ponieważ tak naprawdę nie mam ulubionego filmu :/ 
Uwielbiam 

  • Hannah Montana The Movie , 
  • LOL, 
  • The Last Song, 
  • Harry Potter, 
  • Och Karol 2, 
  • Tylko mnie kochaj
  • Step Up, 
  • Saga Zmierzch,  
  • Wild Child, 
  • Elita, 
  • Piżama Party, 
  • Kopciuszek. W rytmie miłości, 
  • Dziewczyny z drużyny 4 ... 


Ohh... bardzo dużo ich. Nie wymieniłam wszystkich ; / 


Dzisiaj kręcimy film  na konkurs. Już nie mogę się doczekać ;-) Jednakże wkurzyła mnie Pani od polaka, bo wszystko zostawiła na ostatnią chwilę i większość rzeczy nam kazała robić i mi załatwiać ;o No ale ok. I tak ja jestem w to wszystko najbardziej zaangażowana i najbardziej wierzę w naszą wygraną ;ppp 
No to z mojej strony tyle. Paptkii ;*

/P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz