czwartek, 18 kwietnia 2013

Favourite tv show

Moim najukochańszym programem telewizyjnym jest : 

  • Jak Oni Śpiewają ♥♥♥ Jest to najwspanialszy program jaki kiedykolwiek powstał i wciąż nie mogę się pogodzić z tym, że już go nie ma :( Jak dla mnie lepszego nie ma i nie będzie ... ;/ Do teraz, gdy usłyszę w radiu jakąś piosenkę wykonywaną w JOŚ-u, to wciąż pamiętam nawet kto to śpiewał ;oo ehh.. brakuje mi tych emocji ... 

                                      
                                     




  • You Can Dance ;) Zaraz po Jak Oni Śpiewają jest to mój ulubiony program. Niezmiernie miło ogląda mi się wszystkie występy tancerzy, ich wysiłek, pasję i emocje jakie wkładają w swój występ. Podziwiam innych. Najbardziej podobała mi się Ilona Bekier. Jaram się niąąą ;pppp

                                        


  • Kocham Cię Polsko. Zaczęłam się w ten program wkręcać, jak została zatrudniona Joanna Koroniewska i baaardzo mi się spodobał ;dddd

                                     


Poza tym oglądam jeszcze: Got to dance, The Voice Of Poland i kiedyś xFactor i Musi be the music ;ppp  


/P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz