wtorek, 30 kwietnia 2013

5 dni wolnego ;-)))

Witajciee! Życie jest piękne! ;ppp
W końcu trochę wolnego, poczytam sobie książkę ;ddd W szkole nie mieliśmy dzisiaj niemieckiego, tylko siedzieliśmy na stołówce, chociaż to była nasza ostatnia lekcja -,- Zmienił nam się również plan lekcji, bo nie ma jednej nauczycielki. Poza tym zgłosiłyśmy się wszystkie do robienia prezentacji na j.polski ;) Ja jestem w parze z Cebulą, a Ola z Lolą c; Wszystkie mamy o Warszawie <3 Ale zacnieeeee!!! Mam już pomysły i wgl... jaram się. Już po lekcji podeszłam do Pani z prośbą, czy mogłabym robić o Wawie ;] Ok. 16:00 poszłam z Olą na deskę, ale i tak głównie siedziałyśmy i tańczyłyśmy ;d Tak w miłym towarzystwie zleciał mi dzień. Aktualnie rozmawiam z Cebulą na skajpaju, potem "M jak miłość" i pewnie pójdę spać ^^ 




Porobiłam trochę fotek Oli : 




A to ze sql, jak nudziłyśmy się na stołówce ;p




/P    


1 komentarz:

  1. Zgadzam się, życie jest piękne, szczególnie w wolne xD. Może wpadniesz do mnie i zaobserwujesz
    http://myboringlifeinpolandxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń