poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Favourite animated character

Mam bardzo wiele ulubionych postaci z animowanych, jednakże postaram się wymienić moje najulubieńsze, a wraz z nimi moje ukochane bajki ;)

Aparatka



Scooby Doo




Flinstonowie




Kubuś Puchatek



Miś Uszatek 



W.I.T.C.H  - Najbardziej lubię Cornelie ;)



Muszę się nauczyć na sprawdzian z chemii, a na 17:00 idę na wymienienie aparatu. Wczoraj kręciliśmy nasz film na konkurs. Jutro Cebula mi przyniesie filmiki to sobie pooglądam. Zmarzłam bardzo bo w cieniutkiej bluzce stałam na polu ok. 15 min. ;/// Mam przez to duży katar, ale oj tamm... naszą scenę jeszcze będziemy powtarzać bo kolega nagrał nas tak, że nas nie widać prawie wcale ;/// I po co tu się starać i wkładać tyle energii i pracy w coś, skoro potem nawet nas nie widać!? a najbardziej się zaangażowałam właśnie ja i Cebula ;((( Dobra. Lecę. Papapaaa;*** 


/P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz